Mikrovlnka samsung 11Mbit pod linuxom (trochu dlhsie)

David Tok theo na coolnet.cz
Středa Listopad 14 16:41:33 CET 2001

On Wed, 14 Nov 2001, Jaroslav Cibulka wrote:

:> :> Proxim vyrabi i 10Mbit, necele 4000 Kc/kus (tusim) vic karet v
:> jedno :> stroji neni problem (slysel jsem o 16 v prumyslovem PC).
:> Ovladac je stejny :> jak pro Symphony (RangeLan2) - pravdepodobne, ty
:> karty jsem jeste :> osobne nezkousel.
:o tom sjem tu psal - at uz DS (ovladace pro linux podle me nejsou) nebo
:Harmony (ovladace od Samsungu - tezky problemy)
:
:
::> :> Jinak Smyphony pouzivam,
:
:ja taky. Nebudu je hanet, na PtP spojeni celkem ok, obrovska oddolnost proti ruseni. Ale:
:pomaly, dost velky zpozdeni, nizka citlivost na prijmu, prijmova cast rada "odchazi", rresp. ztraci
:jeste vic citlivost. ISA karty se obcas nenadetekuji (pomohlo me
:vyhazovat pred rebootem obladace - jako by se nejak "uklidili" :))

Mam podobne zkusenosti :-) RangeLan2 v pohode funguje, vypnu stroj,
necham +- 10minut vypnuty, zapnu => no such device ;-((, necham chvilku
jet (zahrat) rebootnu, v pohode najede. :-))) ale trocha scriptovani v
rc.local a i toto se da osefovat :).

:Dneska me prisly ty 11mbit symphny v FHSS - ale prusvih je ze jsou to 3.3V PCMCIA karty a
:nemam pro ne adapter :(((
:(PCI jeste nejsou a asi nebudou)

Souhlas, vim presne co tim myslite ;)

-- david tok