Mikrovlnka samsung 11Mbit pod linuxom (trochu dlhsie)

Peter Gaal gpsoft na host.sk
Středa Listopad 14 17:44:47 CET 2001

>ja taky. Nebudu je hanet, na PtP spojeni celkem ok, obrovska oddolnost
>proti ruseni. Ale:
>pomaly, dost velky zpozdeni, nizka citlivost na prijmu, prijmova cast
>rada "odchazi", rresp. ztraci
>jeste vic citlivost. ISA karty se obcas nenadetekuji (pomohlo me
>vyhazovat pred rebootem obladace - jako by se nejak "uklidili" :))

S tymto mam tiez podobne skusenosti. Realne z toho dostanem tak 56 kByte/sec, ale to uz ping je tak >5sekund.
Ja tam mam momentalne PCI kartu, s tym nie je problem, takmer nikdy mi to este nepadlo (teda nikdy nie kvoli mikrovlnnej karte.