Klonování HDD s Windows - S.O.S.

Radek Bulava radek.bulava na pvt.cz
Čtvrtek Listopad 15 13:11:19 CET 2001

Ing. Vlastimil Pospíchal wrote:

> Proto jsem jmenoval Parted. Používám ho s úspěchem při výměně HDD
> za větší. Dá se tak rovněž archivovat jedna partišna na menší,
> která může být třeba jen tak veliká, aby se na ni vešel
> instalovaný systém. Z Windows může být tato partišna neviditelná
> a přitom kdykoli k dispozici pro obnovení stavu po instalaci.
> Pokud potřebuji trvale doinstalovat nějaký program nebo upravit
> systém, provedu obnovu, nainstaluji, co potřebuji a znovu
> archivuji. Umí i měnit velikost partišen při zachování dat.
>
> Pro PC učebny ideální řešení. Obnova 20-ti stanic se dá zvládnout
> [...]

da se nabootovat z diskety nejaky linux (doporucuju brutusware)
a ten nainstalovany disk normalne zabalit tarem i s command.com
a dalsimi zverstvy. kdyz se to rozbali na jinem pocitaci, melo by
to normalne fungovat. samozrejme je na tom pocitaci treba nabootovat
jeste z dosove diskety a udelat fdisk /mbr pripadne sys c:.

je to pohodlne i pro opravovani zhroucenych windows. (instalace za tri
minuty). vy mate navic vyhodu, ze jsou vsechny stanice identicke.
jinak mam na serveru image vsech zakladnich konfiguraci na ucebne
a protoze brutusware umi bez problemu sitovat, zda se mi to idealni.

vyhoda proti klonovani cele partisny je, ze ukladate jen data - ne
prazdne misto.

--
Radek Bulava                                    radek.bulava na pvt.cz
PVT, a.s. Nádražní 3, 702 30 Ostrava 1          069/6155322