jsem new - co zvolit iptables, ipchains, masquerate

Petr Simandl simandl na mujmail.cz
Pondělí Listopad 19 10:06:20 CET 2001

Ahoj,
  ja mam doma dvakrat RH7.x linux, ale moc se to
lisit nebude. Mrkni na
http://www.simandl.cz/stranky/linux/iptables/iptables.htm
melo by stacit, kdyz misto ppp0 pouzijes eth0

#!/bin/sh
IPTABLES=/sbin/iptables
/sbin/depmod -a
echo "1" > /proc/sys/net/ipv4/ip_dynaddr
echo "1" > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward
#Turn NAT on.
$IPTABLES -t nat -A POSTROUTING -o eth0 -j MASQUERADE

bacha! Nejedna se o firewall ale pouze o maskaradu!
Mel by ses pak dostat ven.
Petr