32bit. jadro na 64bit systemu

Pavel Satny pavel.satny na mie.alcatel.cz
Pondělí Listopad 19 13:26:41 CET 2001

>tak tímhle vyrobíte jádro. poedpokládám, 3/4e si budete chtít taky nico
>pustit. na to je toeba poelo3/4it ješti glibc... a proto3/4e to celé není tak
>úplni triviální a je to dost easovi nároené, zeptám se na závir já: co
>máte proti Debianu?
???? Proc bych mel mit neco proti Debianu?? S Debianem jsem nikdy nic
nemel a nemam duvod proc proti nemu neco mit. Kazdopadne: Zkusim
cross compiller.

Zkousel jsem na tom _REDHATu_ rpmknout 32bitove jadro, ale buhuzel
pri bootu pise, ze na UltraSPARC procesorech jede pouze 64 bitove a
32 bitove jadro jede pouze pod 32 bit systemem (sun4[mec]).

Mimochodem jsem zjistil, ze vsechny systemove knihovny instalovane
z CD jsou 32 bitove. Nechapu tedy pros nemuze byt 32bitove i jadro.

Pavel Satny.