konzole ve vysokych rozlisenich - framebuffer - vyreseno

Petr Klima xklima08 na fest.stud.fee.vutbr.cz
Středa Listopad 21 08:58:27 CET 2001

Robert Vojta wrote:

>   Co nejdriv na svem disku, kdyz pisete ze se o tom v dokumentaci mlci?
> /usr/src/linux/Documentation/fb/vesafb.txt a google na dotaz Vesa FB HOWTO
> musi vyhodit tolik dokumentu, az to neni hezky.
>
>   http://www.v0jta.net/vesafb/vesafb.php3?&menu=7

Rekl bych, ze doslo k omylu. Nikde jsem nenapsal, ze chci
rozjet VESA FB, ale ze touzim po RIVA FB. A o tom si na svem
disku zrovna nepoctu.

Jinak, problem vyresen. Pravda, kdyz jsem zadaval parametry
pro rivafb do lila, vzdycky to vypotilo mod, ktery byl pro
monitor nezvladatelny. Nakonec mi dosla trpelivost a prepsal
jsem hodnoty vychoziho modu primo v fbdev.c a ted se tesim z
konzole 1024x768 v nejakych 90Hz.

Petr Klima