Jak ma takmer porazilo alebo jak ma --- tmpwatch.

Cejka Rudolf cejkar na dcse.fee.vutbr.cz
Pátek Listopad 30 13:58:31 CET 2001

uhlar na fantomas.sk wrote:
> treba zvysit swap a solaris to optimalne (imho) rozdeli tak aby bol vykon co
> najvacsi. Doverovel by som systemu ze vzdy vie lepsie co hodit na swap - ci

A mate krome "imho" take nejake prakticke zkusenosti? Z kolika na kolik
byste swap zvetsil pro urcite mnozstvi pameti? Rad to vyzkousim.
Pokud by opravdu operacni system povazoval pametove stranky souboru
v /tmp a pametove stranky procesu za zcela ekvivalentni bez jakychkoli
dalsich dodatku, pak prave toto bych mohl povazovat za pricinu problemu.

> Mate konkretne skusenosti (solaris, freebsd, linux 2.4) ktore toto tvrdenie
> popieraju?

A co vy? V tomto pripade jsem zminoval Solaris, takze uz jen upresnim,
ze to je Solaris 7 (6). Solaris 8 (9) obsahuje jiste zmeny, ale zatim
nevim, jak moc se to na /tmp vs. swap projevuje.

Pracuji u pocitace s 64 MB RAM/256 MB swap, takze /tmp ma okolo 200 MB
volneho prostoru. A staci si hrat s daty o velikosti do 20 MB a uz je
to znat. Pracuji i na serveru s 4 GB RAM/9 nebo 11 GB swap a /tmp ma
pres 7 GB volneho. Kazdy system se skutecne chova zcela odlisne.

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science