gnorpm

Pondělí Listopad 26 23:16:35 CET 2001

On Mon, 26 Nov 2001, Pavel Janík wrote:

> Ostatně je to jistě k nalezení i v archívu této konference.
>
>    > BTW5: Stoji Ti to stvani vubec za to, Pavle?
>
> ???? Nechápu. Pokud nechceš číst mé dotazy, nemusíš. Jsme svobodná země. Já
> některé Tvé (a nejenom Tvé) e-maily také nečtu.

Prvni vypad smeroval od Tebe.

Je mi jen divne, proc jsi v podstate neodpovedel ani na jedinou otazku a
misto toho jsi vyrukoval s tim, ze jsem to ja, kdo se na nekoho utrhuje,
na cemz je cely Tvuj mail zalozen. Jeste legracnejsi je, ze podane
odpovedi odmitas. Chapu rozdil mezi nastrojem off-line a on-line, ale pro
doinstalovani lze pouzit i normalni Instalator (jako upgrade) a pokladam
flamewar kvuli tomuto tematu jako naprosto zbytecne jitreni vasni.

Opravdu uzasne. Moje auticko je lepsi, protoze ma na zrcatku bambulku. To,
ze tim autickem temer nikdo bez $$ nesveze, je naprosto vedlejsi, protoze
bambulka rozhoduje o nastavajicim konci vesmiru.

BTW: kdysi jsem nekde zahledl takovy jednoduchy Pythonovy skript, ktery
     tento problem elegantne resil (pouzival balicek rpmdb-redhat a
     vypisoval seznam nenainstalovanych baliku). Urcite to pujde nekde
     nalezt. Ja odkaz (bohuzel) po ruce nemam.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz