Smysl a clenove konference

Robert Hanzlik robi na junyks.cz
Středa Listopad 28 14:13:11 CET 2001

Zdravim,

> Dovolim si tedy jeste jednu repliku na dane tema, aby muj puvodni
> prispevek nezustal nepochopen :)))
> Co je na tom spatneho ??? No prece to, ze jsem polozil dotaz do konference
> a ocekaval jsem pres konferenci nejakou (nebo ZADNOU) odpoved. Zatim
> nejsem v situaci kdy potrebuji komercni pomoc (pokud lze vubec takovou
> pomoc v dane situaci najit). A rozhodne neocekavam, ze me bude nekdo za
> takovymto ucelem kontaktovat.
> IMHO smyslem dotazu do konference je, ze pokud jsem hledal a nenalezl
> odpoved ci reseni nejakeho problemu sam, zkusim se zeptat, jestli nekdo
> [...]

skutecne neni treba se rozcilovat ci nad timto narikat. Zijeme ve svete
komercnim, kde zakladem preziti je mimo jine i vydelani si nejakych penez a
pokud tedy nekdo nabidne reseni daneho problemu, ktery mam, byt za uplatu,
proc ne? Bud mohu slusne odpovedet, dekuji, nemam zajem a nebo naopak rici,
fajn, rad vyuziji vasich sluzeb. Takovato reakce ze strany libovolneho
ctenare konference nemuze byt ani povazovana za SPAM, nebot byt ne treba dle
vas plne korektnim ci zajimavym zpusobem obsahove reaguje na problem, ktery
popisujete s nabidkou reseni, byt za uplatu.
Dokonce chapu a ztotoznuji se s kontaktovanim ne pres konferenci, lec primo.
V konferenci nema komerce v tomto smyslu co delat a odpoved by byla silne
off topic.
Nikdo ani neni nucen odpovidat na vsechny maily pres konferenci. Uz jsem
nekolikrate odpovedi smeroval primo na odesilatele, nebot jsou informace,
ktere konferenci posilat nema smysl, je to zbytecne, je to proti jejim
pravidlum, uz se to tu hodnekrate prezvykalo, myslim, ze duvodu by se naslo
jeste hodne.
Takze rada na zaver - ne tak uzkoprse, obcas jsou lide jeste radi kdyz jim
nekdo nabidne pomoc a treba za to chce alespon uhradu cestovnich nakladu
:-)))

Robi

Robert Hanzlik
JUNyKS server - http://www.junyks.cz