Jak ma takmer porazilo alebo jak ma --- tmpwatch.

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Čtvrtek Listopad 29 14:05:47 CET 2001

> zalezitost, ze by nejaky demon rusil nekomu soubory pod rukama. Takze
> temporary jakozto prechodny nebo docasny ano, ale nikoli temporary
> jakozto nemilosrdne mazani souboru nekomu pod rukama - to je novinka,
> na kterou je nejspis potreba si zacit zvykat.

To bola scasti moja chyba a navyse staci tmpwatch odinstalovat a vsetko
je OK

ale aj tak sa cudujem ze aj ked mc nechal prava a casy rovnake ze sa
neznemil cas posledneho pristupu. ten sa pri premiestnovani ci
kopirovani nahodou nemeni priamo jadro?

--
Traja nejnebezpecnejsi lidia
		1. Programator, ktory drzi v ruce pajkovacku.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"