Jak ma takmer porazilo alebo jak ma --- tmpwatch.

Pátek Listopad 30 09:27:02 CET 2001

Cejka Rudolf <cejkar na dcse.fee.vutbr.cz> wrote:
->> afaik to iste. Vykon takehoto filesystemu je uzasna, hlavne ked mate dost
->> RAM. Takze naozaj nevidim dovod mountovat /tmp na nieco ine

-> A kdyz dost (co je to dost?) RAM nemate a nejaky program neco uklada
-> do /tmp a je potreba i swapovat, tak vykon Solarisu jde do kyticek,
-> a ani se nemusi soucet /tmp a swapu blizit k rezervovane kapacite,
-> takze obcas duvod je.

treba zvysit swap a solaris to optimalne (imho) rozdeli tak aby bol vykon co
najvacsi. Doverovel by som systemu ze vzdy vie lepsie co hodit na swap - ci
nieco z /tmp alebo data nejakeho procesu. Pre system su to vsetko pamatove
stranky o ktorych vie kedy boli posledne pouzivane.

Mate konkretne skusenosti (solaris, freebsd, linux 2.4) ktore toto tvrdenie
popieraju?
 M$ Win's are shit, do not use it !