Zvukovka a wave table

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Říjen 3 14:25:36 CEST 2001

On 03/10/2001, Zdeněk Böhm wrote:

> Jestli konkretne s touto kartou nevim, protoze ji nemam. Ale pokud
> nechcete moc investovat do midi kabelu a rad obcas neco zbastlite, tak
> vezte, ze midi kabel je naprosto jednoduche zarizeni, ktere zvladne
> kazdy zacatecnik. Nedavno jsem ho (uz po nekolikate) vyrabel a za
> soucastky jsem v GM electronic dal 236,- a to v tom byly navic dve
> baterky CR2032 do nausnic pro mou zenu.
> Pokud mate zajem poslu schema.

No, zase az takovy bastlir nejsem a navic jsem si ted z Muziky donesl
katalog nejake firmy, ktera ma metrovy MIDI kabel tusim za 270 Kc - cena
slusna a o moc delsi bych nepotreboval. Spis jde o to, ze kdyz uz si
koupim ten kabel a nebude to fungovat, nejspis me to donuti koupit jinou
zvukovku a to se mi ted zrovna nechce :) (jak jsem psal, chci si s tim
zatim spis jenom hrat).

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka