Pozor na Mandrake 8.1!

Dan Ohnesorg dan na ohnesorg.cz
Sobota Říjen 6 19:40:29 CEST 2001

On Sat, 6 Oct 2001, Stanislav Meduna wrote:

> Ako to mam zistit? Mam filesystem, z ktoreho sa neda nabootovat
> a na ktorom fsck pusteny po boote Linuxu z ineho oddielu
> (konkretne RH 7.1 s vanilla 2.4.9 jadrom) nasiel spustu chyb.

Nemuze to byt v tom, ze to mandrake jadro ma nejake zmeny v chovani k
ext2? Nejaky takovy problem byl tusim v redhatu 5.2, byla tam zapracovana
oprava, ktera neumoznovala pouzit e2fsck z treba 4.2 na opravu ext2
pouzivaneho 5.2.

Jinak samozrejme cim vic pameti ma stroj, ktery padne, tim vetsi cast
disku je poskozena, protoze nebyl zadny akutni duvod vylit cache.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pokrok je realizace utopii.