Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor na Mandrake 8.1!)

Radim Kubacki radim.kubacki na sun.com
Středa Říjen 10 09:20:11 CEST 2001

Zdeni`k Mazanec wrote:

> [...]

Taky kompiluju vlastni kernel a nepripadam si jako exot. Proc nedostat
ze stroje vice vykonu, kdyz to neni tak slozite. Neznamena to vsak, ze
bych se honil za poslednimi verzemi. Podle me ma cenu upgradovat
(cokoliv) jen kdyz si slibuju nejaky prinos. V pripade jadro z
distribuce vs. vlastni jadro to mam pro sebe rozhodnuto.

> V tom pripade si troufam tvrdit, ze pouzivate debian nebo slackware. Zvlaste
> na prvnim to neni problem. Nicmene pouzivat trebas pod mandrakem jina nez
> mdk jadra je stejne jako hrat ruskou ruletu s minimalne trema nabojovejma
> komora naladovanyma ostrou munici.

Uf, to me odrazuje od jakehokoliv pokusu zacit si neco s Mandrake.
Jestli je to pravda, tak to IMHO neni nejlepsi cesta. Znamena to, ze
jsem pak zavisly ciste na Mandrake distribuci a jejich updatech.

-Radim