RPM vs. kompilace

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pondělí Říjen 15 07:46:17 CEST 2001

> To se s src.rpm nejde?

no pokial needitujes spec subor ani nie lebo vedsinou je to robene tak
ze v spec subori su nadefinovane aj niektore prepinace ktore normalne
configure zistuje. Krasnou ukazkou je Mesa. pokial si neupravis Spec
subor tak ti napriklad nezapne optimalizaciu na 3dfx, 3dnow! .... alebo
ti budu chybat niektore programy v balicku xawtv to bol akurat ten co
zobrazuje cez aalib. .... Velmi zalezi na spec subore. takze potom ti
rekompilacia *.src.rpm balicka moze priniest obrovsku optimalizaciu (u
mna to bola mesa po upraveni spec suborou) alebo nic ta ista mesa z
povodnim spec suborom ktori zapinal optimalizaciu len ak si mal
pentiumII a vysie.

> Prekladate si celou distribuci? To asi nemate vazne co delat.

no celu nie ale v ramci nahanania vykonu na tej mojej sunke si kriticke
veci prekompilijem (kniznice)

--
Optimista se uci rusky, pesimista cinsky, realista se uci strilet.

Ti, ktori vymenia svoju slobodu za bezpecie, si nezasluzia ani slobodu
ani bezpecie.
					Benjamin Franklin

Afganistan nejde dobit, je mozne nim len prejst.
					Alexander Velky