Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor naMandra

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Říjen 15 13:24:23 CEST 2001

"Milan Kerslager" <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:Pine.LNX.4.33.0110151141270.9132-100000 na pluto.pslib.cz...

> Tak na co si stezujes? Ze kasle na QA, ze zbrkle vydal nekvalitni 2.4.0?

Ano, presne to, ze kasle na QA, je mojou najvacsou vyhradou.
Ze bola 2.4.0 nekvalitna je toho nasledkom - bez akej-takej
QA totiz nikto nemohol predvidat, v akom stave to jadro vlastne je
a bolo by jedno, ci by ho vydal vtedy alebo niekedy v lete.

> Behem stabilizace se ukazalo, ze kod neni mozne stabilizovat (VM)

To by sa pravda ukazalo aj pokial by sa s niektorou z poslednych
2.3.xx verzii urobili koordinovane testy a vyhodnotili ich vysledky.

> a byl vymenen (to se mely ty jadra zahodit?).

Sledoval si trochu, _ako_ bol vymeneny? Bez akejkolvek diskusie,
dokonca Linus sam bol najprv silne proti tomu a o den neskor
vsetkymi desiatimi za?

Takto mame (ak sa nemylim) v sucasnosti tri memory managementy -
jeden v distribuciach, druhy (Andrea) v Linusovom strome a treti (Rik)
v -ac. Skutocne ukazka premysleneho vyvoja :-(((

> 2.4.0 bylo POCATKEM stabilni rady, tj. pocatkem procesu stabilizace.
> Nedalo se ocekavat (a taky nikdo neocekaval), ze 2.4.0 bude finalni
> produkt.

To je pravda. Vela ludi ale ocakavalo, ze tristvrte roka po 2.4.0
uz pojde o skutocne stabilnu verziu. Namiesto toho sa experimentovanie
presunulo z vyvojoveho radu medzi beznych pouzivatelov :-(

Zdravi
--
                                                   Stano