Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor na Mandra

Michal ©paček skim na deltaes.cz
Pondělí Říjen 15 14:33:59 CEST 2001

On Mon, Oct 15, 2001 at 01:47:50PM +0200, Milan Kerslager wrote:

> Ehm. RH oznacuji jadra (temer) stejne a podle stejneho principu. Zminena
> 2.2.19 (s doplnujicimi zaplatami) ma oznaceni kernel-2.2.19-7.0.8.i386.rpm,
> tj. 2.2.19 pro distribuci 7.0, 8. verze. Jednoduse mohu pohledem do
> Changelogu zjistit, co v ni je:

> rpm -qp --changelog kernel-2.2.19-7.0.8.i386.rpm
>
> Pokud bych to chtel vedet presneji, podivam se do SRC balicku.
>
> Neni mozne oznacit to jadro 2.2.19preX, protoze Alanovy -ac baliky nejsou
> jedine, ktere tam jsou (dali si tu praci, ze je tom integrovano vic, nez
> jen jednoduse Alanuv balik zaplat).
Takze pokud to chapu dobre, existuje 2.2.19 jadro a pak dalsi jadro s
tema patchema od Alana + dalsich ?
A nebo jadro 2.2.19 a pak patche, ktere na nej muzu aplikovat.
Pokud to tak je, tak se omlouvam, protoze jsem to pochopil jinak.

> Nevidim zadny duvod, proc by se melo na RH utocit, ze neco skryvaji nebo
> ze to delaji spatne a my tim pak "cosi" riskujeme. Co riskujeme?
Mozna to vypada jako utok na RedHat, ale tak to neni.
Jde mi o obecne principy a je mi jedno kdo je tvori.
Ja vim, ze RedHat dela docela dost pro tuhle komunitu a za to mu diky,
ale proste par veci mi vadi.
A kdyz mi neco vadi, tak to rikam.
A byt firmou {a nejenom firmou}, tak takove veci posloucham.
U me to bylo jednoduche, Vase vyrobky nefungovaly, tak je nepouzivam.
To neznamena, ze bych nechtel aby fungovaly.

RedHat je firma, ktera ma komercni produkt a kdyz budu chtit nekomu
nainstalovat stabilni OS, za kterym bude stat firma a support apod.,
tak se klidne koupi. Ale kdyz nebude fungovat, tak si ho nikdo
nekoupi. A ja to nikomu ani nebudu doporucovat.

skim

  Michal "sKim" Spacek         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na deltaes.com
    icq: 66962942		user: debian, TeX

Daląí informace o konferenci Linux