Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor na Mandrake 8.1!)

Michal ©paček skim na deltaes.cz
Pondělí Říjen 15 15:45:03 CEST 2001

On Mon, Oct 15, 2001 at 02:43:07PM +0200, Milan Kerslager wrote:

> Linus & spol. QA delaji, ale maji na to delsi cas (celou existenci
> stabilni rady). Pokud chcete kratsi cyklus, vyuzijte toho, co delaji
> distributori. Ti se snazi splnit QA kazdeho pul roku a docela jim to jde.
Souhlas. Nejak se jim to dari.
Ale mam vyhrady k tomu urychlovani.
Kdyz to vezmeme po casobve krivce od pred tri let, co se o tohle
vsechno zajimam, tak je to cim dal horsi.

Otazka je proc je to takove a ne, ze jim to docela jde?

> Nabizite reseni:
> a) kdezto kdybych byval pouzil vanilla jadro, nestalo by se to
Ne. v zadnem pripade - na jadro to asi nemelo vliv.
> b) kdyby ti hloupi vyvojari konecene napsali poradne pro me ovladac,
>    nestalo by se to
Bych si ho napsal sam.
> ??????
>
> Ja je mozne, ze argumentujete necim, co mohlo byt HW problemem a
> obvinujete z toho tvurce distribuce?
> Reportoval jste chyby?
> Podarilo se je opravit?
> Nebyl to problem na Vasi strane?
Tohle nevim. Mohlo to byt cokoliv.
Podle me je ta distribuce zajimava - asi tri verze od nejake 4.5 jsem
ji pouzival a i potom jsem ji zkousel na jednom stroji {pote co se mi
to povedlo nainstalit}. Ale ma sve ale. A to docela hodne. Proto ji
tedkom ani nepouzivam.
Presel jsem na debian a nevidim u sebe zadny problem, pomoct vyresit
problem, kdyz budu vedet jak. Nebo nekoho to naucit pouzivat.
Proste to neni o tom, ze tam byly chyby.

Vim, ze jsem pro to neudelal nic, ale vy asi nechapete proc?

> Tohle je velmi nizke a lacine obvinovani bez vetsi vahy.
To mate pravdu - za to se omlouvam, ale je to tak a ja pro to nic
neudelal.

To je jen tak na zamysleni.

> Ale oni se venuji. Testuji, zaplatuji, snazi se posilat chyby a zaplaty
> puvodnim vyvojarum... Nebo jste presvedcen, ze ne? Mate pro to argumenty?
> Nebo to je zase placani ve smyslu "za vsechno muzou oni"?
Jo to ano - s tim souhlasim.
Ale kdyz to opravim, tak pockam na stabilni verzi.
Distributor si ji muze i jakymsi zpusobem vyminit.
Nebudu rozebirat, myslim, ze to vite sam.

> Ano, neni. Proto si pouzivejte jadra 2.2.19 a nezapomente aplikovat zname
> zaplaty. Mohlo by se Vam to vymstit....
Ja vim. Ale tohle neni o opravach bezpecnostnich problemu.
> NIKDO vas nenuti pouzivat posledni novinky a to ani u jadre ani u
> distribuce.
Ja vim.
> Naopak existuje jiste mnoho lidi, kteri budou novou distribuci chtit (at
> uz kvuli UDMA, zurnalovym FS, novemu KDE, Mozille, atd). Chcete jim to
> uprit, zakazat?
Ne. O tom se taky nebavim.

skim
  Michal "sKim" Spacek         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na deltaes.com
    icq: 66962942		user: debian, TeX

Daląí informace o konferenci Linux