Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor naMandra

Pondělí Říjen 15 15:42:00 CEST 2001

Milan Kerslager wrote:

> Bez vydani 2.4.0 na prelomu roku bychom ani dnes nebyl stav rady 2.3.x
                                   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> lepsi, nez byl v lete s 2.4.x. Jde o to, kolik lidi se tomu venuje a PROC
> se tomu venuji.

	Milane, priznej se, kde mas tu kristalovou kouli (nebo jsou dve:->>>)
Ty?

	Promin, ale nam ji neustale podsouvas a rikas, ze po vojne je kazdy
general, ale koukam, Ty jim ses uz pred vojnou...

> Ano, opet potrebujeme kristalovou kouli, abychom dopredu vedeli, ktery ze
> model spravy VM nebo vyvojar bude uspesnejsi. Neni to NAHODOU taky vyhoda,
> ze je si z ceho vybrat? Na to jsi NIKDY nepomyslel?

	Takze chces rici, ze se z cista jasna objevil dalsi VM a byl natolik
uspesny ze nakonec se prosadil? Proc porad obhajujes neco, co neni
obhajitelne, v jadre byl priserny VM, uznej to, ze byla chyba zvolit
prave ten a proto byl vymenen, byt za cenu, ze se porusi vsechny mozne
tradice apod.