Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor naMandra

Pondělí Říjen 15 20:11:24 CEST 2001

On Mon, 15 Oct 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

>                                    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> 	Milane, priznej se, kde mas tu kristalovou kouli (nebo jsou dve:->>>)
> Ty?
>
> 	Promin, ale nam ji neustale podsouvas a rikas, ze po vojne je kazdy
> general, ale koukam, Ty jim ses uz pred vojnou...

No nevim. Vyvojove rade se evidentne venovalo mene vyvojaru, nez stabilni.
Mam predpokladat, ze s mene lidmi bychom dosahli vetsich uspechu? Mam
predpokladat, ze nekonecne posuvy a opravy v rade 2.3.x by nas skutecne
bez vyhlaseni stabilizace posunuly dal? No to je teda logika....

> Takze chces rici, ze se z cista jasna objevil dalsi VM a byl natolik
> uspesny ze nakonec se prosadil? Proc porad obhajujes neco, co neni
> obhajitelne, v jadre byl priserny VM, uznej to, ze byla chyba zvolit
> prave ten a proto byl vymenen, byt za cenu, ze se porusi vsechny mozne
> tradice apod.

Jako *VELMI* nepozorny ctenar l-k vim, ze VM se Andrea zabyva uz hodne
dlouho. Pokud se mi snazis predlozit konspirativni teorii, ze to Andrea
napsal pres noc, tak tomu neverim.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz