Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor naMandra

Úterý Říjen 16 07:42:24 CEST 2001

> predpokladat, ze nekonecne posuvy a opravy v rade 2.3.x by nas skutecne
> bez vyhlaseni stabilizace posunuly dal? No to je teda logika....

	Nikoliv, ale vyhlaseni procesu stabilizace zpusobem, ze vydame 2.4.0,
tedy jadro, ktere dle historickeho kontextu __MA BYT__ povazovano za
stabilni srdecne odmitam...

> Jako *VELMI* nepozorny ctenar l-k vim, ze VM se Andrea zabyva uz hodne
> dlouho. Pokud se mi snazis predlozit konspirativni teorii, ze to Andrea
> napsal pres noc, tak tomu neverim.

	Nikoliv, ale pres noc se ji evidentne (dle Tveho popisu) podarilo
presvedcit Linuse, priserne vysledky puvodni VM daval dost dlouho, co
tak najednou? Proste to byl pruser jak vrata, ktery se resil a vyresil
mozna ke spokojenosti, to ukaze cas, nevim vsak, proc neustale obhajujes
vec, ktera je vsem (vcetne Linuse) jasna, ze byla chyba...