Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra?

Úterý Říjen 16 09:53:27 CEST 2001

On Tue, 16 Oct 2001, Stanislav Meduna wrote:

> Nie, to nie je. Lenze tie vynimky musia mat padny dovod.
>
> Vies, vyvoj software ma nejakych 10 rokov zivi. Za ten cas som spoznal
> viacero projektov s roznym pristupom k managementu aj ku QA. Zazil
> som aj nieco na sposob vyssie spominaneho feature freeze a vyvojovej
> rady vzniknutej len kvoli problemom so stabilitou, postupne sa vymykajucich

Jenze to je porad ten samy problem. Tys dela projekt pod jednou strechou v
uzavrenem okruhu vyvojaru pod dohledem jednoho managmentu. Soudit jiny
projekt schematicky podle vlastnich podminek je *dost* odvazne.

Zejmena v pripade, ze odlisny projekt se v zasade chova tak, jak o tom
pises. Odchylky pripis na vrub odlisne situaci.

Vsimni si, ze ja Linuse nehodnotim ani netvrdim, ze to dela uplne skvele
nebo uplne blbe. Celou dobu poukazuju jen na odlisnosti a rozpory ve
Vasich pozadavcich a argumentech.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz