Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor naMandrake 8.1!)

Úterý Říjen 16 10:14:28 CEST 2001

On Tue, 16 Oct 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Ano a i inus deklaroval, ze chce suda jadra vydavat s kratsim cyklem,
> jak to udela? Osidi QA? Osidi stabilizaci? Protoze dle Tveho bychom
> dneska vsichni, kdo chteji staven na stabilni praci, museli pouzivat
> 2.2. nebo 2.0. jadra. Milane, v komercni sfere to neni mozne a pokud
> mluvis o financovani, dovol, abych vyjadril svuj nazor, ze prave
> komercni sfera vydela a nakonec proda i to, co 'vyvinula' akademicka, je
> to oboustranne vyhodna symbioza.

Ale ale, najednou zatracujes rady 2.2.x. Jeste pred chvili jsi ji
vyzdvihoval do nebes. Copak se stalo? Uz se to nehodi do kramu?

Operujes s pojmy "jim to urcite nefunguje (jadra 2.4.x v RH 7.x) nebo
"vysledek nema ocekavany a zadany efekt". Vsechno jsou to Tvoje pocity,
ktere nejsou podlozene (ani pitomymi zaznamy z Bugzilly nebo z l-k) a
proto je nelze prijmout jako argument. Nemuzes odmitnout Bugzillu jako
nastroj, kdyz vyvojari, kteri ji ctou normalne vyviji jadro a pripadne
skutecne problemy predavaji kompetentnim osobam. Jinak je to manipulace s
fakty.

Nelze argumentovat tim, "ze oni to maji stejne blbe" a "jejich vyvoj
smrdi", kdyz to je jen pocit.

Mam pokracovat? Mam Ti u kazdeho odstavce znovu a znovu psat, ze Tve
predstavy jsou zalozeny na nepodlozenych "pocitech" nebo neoverenych
tvrzenich?

Opakuji znovu - cele posledni maily *NEobsahuji* zadna podlozena tvrzeni a
tim mene konstruktivni teorie. Rikat, ze nekdo dela neco blbe muzes o
kdekom a pokud *nevis* jak to u nich realne funguje a nemas sam prehled,
*nemuzes* na to mechanicky aplikovat sve "metody reseni".

Odvolavat se na neexistenci testovani, systemu na sledovani vyvoje je
pekne, ale jadro to ma a vyvojari s tim pracuji. Rikat, ze to tak neni je
ciste blaboleni, jak je ostatne zde nyni uz zvykem.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz