Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: PozornaMandrake8.1!)

Úterý Říjen 16 13:31:22 CEST 2001

> Jasne. Vsichni okolo Linuxu v zivote neslyseli nic o testovani, natoz o
> QA. Asi by meli vsichni hromadne prijet na skoleni k Tobe a ke Stanovi.
> Dozvedeli by se novinky, ktere doposud ani neslyseli.

	Ke mne ne, ja jsem vyuzivam plodu minulych desetileti, proto problemy
resim tak jak je resim a jsem uspesny v daleko kratsim casovem horizontu
nez napr. Linus & spol.

	A pokud chces argumentovat timto, muzu se jenom smat, obcas se dostane
ven trocha napr. Linusovi historie... - ja se vubec nedivim, ze Linux je
tam kde je a ze ma problemy, ktery ma, ja rikam, ze uz je davno mit
nemusel a mohl byt dale (a celou doby Ti predkladam argumenty). Tvuj
argument ze se to nevyzkouselo a ze to tudiz nemohu (nemuzeme) tvrdit je
skutecne uzitecny...