Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: PozornaMandrake 8.1!)

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Úterý Říjen 16 14:58:05 CEST 2001

"Milan Kerslager" <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:Pine.LNX.4.33.0110161238130.16778-100000 na pluto.pslib.cz...

> Jasne. Vsichni okolo Linuxu v zivote neslyseli nic o testovani, natoz o
> QA. Asi by meli vsichni hromadne prijet na skoleni k Tobe a ke Stanovi.

Ku mne asi nie, som dobry v inych veciach a skoleni som zatial
vela nerobil (a tie co som robil boli interne). Ale skolenia a konferencie
na tuto temu existuju, sam som niektore navstivil a rovnako som si
o tom nieco precital. Nemyslim si totiz, ze som zjedol vsetku mudrost
sveta a ze sa nepotrebujem ucit zo skusenosti druhych. Rad tiez
o pouzivanych modeloch diskutujem (mam viacero znamych ziviacich
sa software) a skusenosti porovnavam.

Zaujimave je, ze sa s ludmi, co maju prakticke skusenosti s vyvojom
netrivialnych projektov, obvykle v zasade zhodnem, aj ked detaily
byvaju odlisne.

> To ma jako znamenat co? Ze Stano dela na jadru 10 let, uplatnuje stejny
> model vyvoje (na Internetu) a tudiz muze exzaktne a s vedomim vsech
> souvislosti udelovat Linusovi "dobre minene rady"?

Aha, takze ak niekto nerobi do bodky presne to co kritizuje, na kritiku
nema narok. Nuz, predpokladam ze si nikdy nenadaval na politikov :-)))

> Vyvoj jadra je dost odlisny od projektu, ktere se delaji ve firmach. Ve
> vsem. Dokonce jsem zde i vyjmenovaval seznam rozdilnych podminek.

Ziadnu z nich nepovazujem za natolko odlisnu, aby zneplatnila principy
tykajuce sa managementu software.

Zdravi
--
                                                           Stano