RPM vs. kompilace

Kleena Kleene kleena.k na gmx.de
Středa Říjen 17 12:31:18 CEST 2001

MK> Hm, kdyby nefungovala, tak by asi dost lidi nadavalo. Da se tedy
MK> predpokladat, ze na zidli se vyskytuje persona, ktera ma implementovan bug
MK> pro obsluhu RPM :-)

Ten problem, ze -U rika "Nic nebude, jiz je nainstalovano" a -e "Nic
nebude, nic tu neni" mam take. Ja jej pripisoval tomu, ze je zrejme
konflikt mezi jazyky, protoze jedno z tech hlaseni jsem mel anglicky a
druhe nemecky...proto jsem take misto updatu nakonec nainstaloval
uplne novy RH, ale stejne - rekl bych, ze v tom ma prece jenom bordel
RPM a ne my vsichni, kteri tento bug pocituji...

Zdravim,
  Viktor.