RPM vs. kompilace

Středa Říjen 17 13:16:57 CEST 2001

On Wed, 17 Oct 2001, Kleena Kleene wrote:

> Ten problem, ze -U rika "Nic nebude, jiz je nainstalovano" a -e "Nic
> nebude, nic tu neni" mam take.

Urcite jste nezkousel provadet tohle, ze ne?
rpm -U blabla-1.2.3.i386.rpm
rpm -e blabla-1.2.3.i386.rpm
(pokud ano, pak je ale chyba mezi zidli a klavesnici)

> Ja jej pripisoval tomu, ze je zrejme konflikt mezi jazyky, protoze
> jedno z tech hlaseni jsem mel anglicky a druhe nemecky...

To spis indikuje chybku v lokalizaci. Anglicky je hlaska, ktere chybi
preklad.

> proto jsem take misto updatu nakonec nainstaloval uplne novy RH, ale
> stejne - rekl bych, ze v tom ma prece jenom bordel RPM a ne my
> vsichni, kteri tento bug pocituji...

"My vsichni" jsou zatim asi dva lide. Ani jeden z nich presne nepopsal,
co se delo. Ani jeden neposlal nic do Bugzilly. Tak co chcete? Abychom my
vsichni, co jsme nikdy podobny problem nepozorovali, houfne uverili, ze
RPM je na dve veci a take vzdycky bude, a zacali vsechno delat rucne? (A
co debianisti a jejich dpkg? Ti by se take meli obratit na pravou viru?)

(Tim nechci rict, ze RPM je bez chyby. To rozhodne neni.)

P.S. Kdyz uz ten idiotskej netopyr odnauci slepovat jmena s uplne
nesouvisejicimi emailovyi adresami?! (Mam na mysli treba tohle:
``To: Milan Kerslager <linux na linux.cz>'')