RPM vs. kompilace

Houmles h na n.cz
Středa Říjen 17 14:37:43 CEST 2001

hola,

On Mon, 15 Oct 2001, Jan Kasprzak wrote:
> : by zadne funkce nemely. Na druhou stranu ja mam treba radeji kernel
> : staticky nez distribucni modularni - jsem paranoidni a bojim se backdooru
> : v kernelu..)
> 	A co backdoory v gcc?

Dobre, tak daleko jsem ve svym paranoidnim extremizmu nedosel :-)

> :  2/ program se vam prelozi pro vas procesor, ne jen pro jakousi pochybnou
> : i386 architekturu a smytec. Vyhoda? predevsim rychlost.
> 	Opravdu jste to zkousel? IMHO u 95% programu se vubec neprojevi,
> pokud jsou zkompiovany pro athlon oproti i386. A glibc i kernel
> vam distribuce nainstaluje v uprave pro vasi architekturu, takze
> operace typu memcpy() mate stejne optimalizovane.

U ixu jsem se po nejake dobe stravene debianovskymy updaty
(unstable) dostal do stadia kdy jsem nasrane nainstaloval pouze uplny
zaklad systemu a zbytek si zkompiloval. Vysledek? DivX uz se necuka, ixa
slapou jak hodinky, krasa pohledet (jen netscape stale pada ale to uz
je holt tak :-))

> 	Jak tady bylo receno, v podstate neni rozdil mezi kompilovanim
> ze src.rpm a z tar.gz.

Souhlas, jen proste nemam rad rpm :-)

--
:wq
 Houmles, h na n.cz, sherlock na inway.cz

lsd fbi cia drugs mafia weapons guns pedophilia fuck - hi Echolon!