Potíže s instalací

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Sobota Říjen 20 23:45:17 CEST 2001

z1 wrote:

>  Mám problém, nemůžu nainstalovat linux 7.0 od RedHat, vždy mi to nahlásí chybu viz soubor, nemůžu spustit grafické prostředí instalátoru a nevím, jak pomocí programu rawrite.exe vytvořit instalační disketu, podle instrukcí - rawrite -f boot.img -d a: mi to nejde, instalaci jsem vždy spouštěl pře instalační disketu microsoftu přes autoboot.bat, možná to je tím, prosím, pošlete mi podrobný návod, jak tuto disketu vytvořit nebo raději, je-li to možné, její obraz (systém zavést z CD nemůžu).Domnívám se, že by to mohlo být grafickou kartou, ale ta v seznamu je (S3 Trio 64V+) a dokonce je uvedena jako příklad.Zkoušel jsem to samé najiném počítači, ale tam to jde, možná je to slabou konfigurací(P75, 32MB RAM, 1.2GB, cd je dostačující-48x). Předem moc děkuji, je to pro mě moc důležité!  Zdeněk Schee

Teda clovece :-(

Nakopirujte rawrite a boot.img do jednoho adresare (napr. c:\linux) ,
ted vejdete do toho adresare a  rawrite.exe -f c:\linux\boot.img -d a:
Disketka musi byt naformatovana. Image diskety mate na prvnim
instalacnim cd v adresari /images

Zavadeni systemu z CD by s grafickou kartou rozhodne souviset nemelo a

P75, 32MB RAM, 1.2GB staci jak pro instalaci v textovem, tak v grafickem rezimu (vyzkouseno). Pokud Vam "promachava" CD, pak je na vine mechanika. Pokud je instalacni CD palene na vypalovacce s 2x rychlosti, pak takovy pripad jsme tu meli. Zkuste vymenit CD mechaniku za jinou, ktera ma linearni prevodnik rychlosti (bude drazsi a podrobne vyzpovidejte prodejce). Jina varianta je vypalit instalacni CD na vypalovacce s 4x a vyssi rychlosti.

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz