Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor naMandra

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Říjen 22 13:22:28 CEST 2001

On Mon, Oct 22, 2001 at 11:55:04AM +0200, Milan Kerslager wrote:

 Mel jsem uz rozepsanou reakci, ale pak jsem to smazal. Nema to
 cenu...

> Vnimal bych jako *velmi* pozitivni, kdybyste uznal, ze kazdy krok ma i sve

 Uznavam. Pokud s prectete nektere me dopisy zjistite, ze ne-cernobile
 videni sveta povazuji za dulezite (dokonce jsem schopen rict, ze i
 MySQL dobra DB:-)))

> zaporne stranky a nezapominal o nich mluvit. Vypada to pak jako velmi
> lacina agitace (velmi podbna tomu, jak agitoval Sladek, tj. dejte mi moc,
> ja mam jednoduche reseni, ktere odstrani vsechny problemy).

 Chapu, ze Stano Meduna, PajaSoft, Pavel Janik obcas prechazeli az
 k temer sprostym/osobnim reakcim na vase dopisy. To srovnani se
 Sladkem mi trosku zvedlo mandle, ale radeji toho nechame mam
 Milana K. zapsaneho v pameti jako kladnou osobu teto konference a
 nerad bych to menenil u threadu podobneho obsahu. (Obcas mam pocit,
 ze v konferencich si lide reknou i neco co by si s oci do oci nikdy
 nerekli. Hmm, mozna je to tak i dobre :-)

 BTW. neagituji protoze nemam motivaci (pro sve aplikace mohu pouzivat
      i jine OS). Jen jsem rekl nazor coz je _daleko_ od agitace.

        Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/