Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor naMandra

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pondělí Říjen 22 19:49:41 CEST 2001

Zdravim!

> Jenze zamestnanec *musi* bugreport vyresit, kdezto jakykoliv vyvojar se na
> to muze vyprdnout (napr. problemy s TCP/IP stackem a Kuznecov).

Mimochodem, ktere problemy vlastne mate na mysli? Ja zatim ziji v domneni,
ze TCP/IP je jedna z mala veci, ktere na Linuxu funguji tak spolehlive
a efektivne, jak jen si clovek muze prat.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
Black holes are where God divided by zero.