Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor naMandra

Čtvrtek Říjen 25 09:12:20 CEST 2001

> Netusim, kolikrat mam rikat NENI to muj pohled, je to oficialni
> stanovisko vyvojaru (tj. pohled na to, co maji jednotlive rady za ukol a
> co se v nich deje).
>
> http://www.linuxdoc.org/HOWTO/Kernel-HOWTO-1.html
>
> [...]
> There are two versions of the linux kernel source, ``production'' and
> ``development.'' Production releases are the even-minor-numbered releases;
> 1.2.x was production, 2.0.x is production, as well as 2.2.x. These kernels
> are considered to be the most stable, bug-free versions available at the
> [...]

	Ja tuto pasaz moc dobre znam a protoze jsem Ti s ni argumentoval,
nektere casti znam 'skoro;-)' zpameti..., takze Ti musim znovu
zopakovat, ze 2.4.X nebyla "These kernels are considered to be the most
stable, bug-free versions available at the time of release.", ze 2.4.3,
ve ktere se IMHO poprve objevil ReiserFS nebyla bug-free, ze se moc
dobre vedelo o problemech napr. s kernelovou implementaci NFS (vs.
ReiserFS) atd.

	Takze znovu, definice kernelovych rad znam, anglicky trochu umim, abych
pochopil presny vyznam (na Tvuj subjektivni komentovany preklad, s
prominutim, kaslu), a proto rikam, ze 2.4.X (X < 10) nebyly jadra, ktera
lze napasovat na tuto definici, kterou stale Kernel-HOWTO opakuje. Svuj
postoj jsem Ti dokazal, tvrdis neco jineho, dokaz to!

PS: Mas pravdu v Kernel-HOWTO se o 2.4.X nepise radeji vubec, protoze do
schematu je neni mozne zapasovat, protoze zadna z vyse uvedenych definic
do nich nepatri, resp. na ne neplati... - tezko budu za 'production'
jadro povazovat neco, co je sice 'funkcni', ale ma zname a hlavne
__nechtene__ 'features' (napr. vlastnosti VM).