Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra?

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Čtvrtek Říjen 25 09:07:17 CEST 2001

"Milan Kerslager" <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:Pine.LNX.4.33.0110250013340.6721-100000 na pluto.pslib.cz...

> Je otazka, co chce vic. Pokud pracuje zadarmo (jako treba ja), tak zalezi
> hodne na volnem case a spis me bude zajimat vysledek, nez jednotlivci
> (Sorry, I'm not paid for support).

Nepoznam open source vyvojara, ktory sa nechce dozvediet o svojich
bugoch, aby ich mohol opravit (alebo aspon poradit workaround).
Ak taki existuju, tak snad radsej nech to povedia dopredu, aby
som sa ich kodu mohol vyhnut. Nikto neocakava, ze druhy den
bude bug opraveny, ale zakladna komunikacia je predsa len vhodna.

Pouzivatel (je jedno ci zakaznik komercnej firmy, alebo pouzivatel
volneho software), ktory je schopny napisat bug report a je ochotny
spolupracovat pri odstranovani chyb, je dost vzacny. Bez tychto
jednotlivcov nebude ani ten vysledok.

Pochopitelne ludia, ktori posielaju otazky na veci nesuvisiace s tymi,
ktore som niekedy urobil, namiesto otazky v newsgrupe, aj odo mna
dostanu standardnu odpoved o newsgrupach a o tom, ze bezplatny
sukromny support neposkytujem.

> Napriklad u RH je image dost dulezity a je videt, ze se systematicky na
> zamestnancich vyzaduje :-)

Hej, taky Alan Cox ma napr. image zvlast vhodny pre jednanie s uhladenymi
financnikmi a.p. :-)))

Perlicka: nasa firma naposledy odmenila beta-testerov, ktori poslali
najviac bugreportov - tusim islo o niekolko flias dobreho vina :-)

MfG
--
                                                      Stano