Hardlinks again :)

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Čtvrtek Říjen 25 15:43:46 CEST 2001

> No prave, ze ne. Nebo delam neco blbe. Normalni soubory se vytvori,
> ale ty hardlinky budou ukazovat na (viz priklad) /usr a ne na
> /zalusr. A protoze /usr je jine partisne tak se ten hardlink
> nevytvori. A odstraneni (leading) / v archivu take nepomaha, to se
> sice odstani u beznych souboru a to kam ten hardlink ukazuje, toho se
> to ani nedotkne.

A proc nepouzijete cpio? S tim mam velmi dobre zkusenosti co se
zalohovani a prenaseni vsemoznych souborovych zbesilosti (hardlinky,
device, sockety, ...) tyka? Ted jsem udelal maly test:
/tmp/tst$ ls -li
total 8
    1171 -rw-r--r--    2 mludvig  users           7 Oct 25 15:36 a1
    1171 -rw-r--r--    2 mludvig  users           7 Oct 25 15:36 a2

/tmp$ find tst | cpio -pv /ttt
/ttt/tst
/ttt/tst/a1
cpio: /ttt/tst/a1 linked to /ttt/tst/a2
/ttt/tst/a2
1 block

/ttt/tst$ ls -li
total 8
   96135 -rw-r--r--    2 mludvig  users           7 Oct 25 15:37 a1
   96135 -rw-r--r--    2 mludvig  users           7 Oct 25 15:37 a2

Adresare /tmp a /ttt jsou na ruznych discich (dokonce jeden na ext3 a
druhy na reiserfs). A kdyz cpio nespustite s '-p', ale s '-o', tak vam
vytvori archiv, ktery pozdeji muzete rozbalit.

Michal Ludvig
--
* Cray is the only computer that runs
*  an endless loop in just 4 hours.