Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor naMandra

Pátek Říjen 26 11:02:27 CEST 2001

Milan Kerslager wrote:
> Backport znamena, ze to uz nekde funkcni bylo. Navic do production rady se

	Presne tak, nekde jinde, za jinych okolnosti v jinych kombinacich apod.
=> ono je to vlastne neotestovane v tom, do ceho se to backportuje. A ze
chyby jsou i v backportech samotnych a ne ve vykonnem jadru patricneho
modulu asi dokazovat nemusim...

> nedostane nic, co by nebylo DOBRE odzkousene. ReiserFS i ext3 jsou jen dve
> veci, ktere kompletne popiraji tvrzeni, ktere zde bez skurpuli predkladas
> (obe maji za sebou takove testovani [mimo oficialni jadra], ktere
> nepamatuje zadna jina soucast).

	ReiserFS a ext3 jsou pouze 2 komponenty a navic z jedne oblasti. Kolik
takovych komponent jadro ma a jaka je procentuelne vyjadrena tato cast?
Skutecne tyto mizive promile popiraji moje tvrzeni nebo dokazuji -
vyjimka potvrzuje pravidlo? Ja jsem moc rad, ze jsou takto otestovane,
melo by to byt ne vyjimka, ale pravidlo...

> Ano, 2.2.x je zastarala. Co mi tim chces dokazat? Jako ze kdyz je

	To, ze 2.2.latest je v podstate na nic, protoze ji nelze v case t+2
roky pouzit na v te dobe dostupnem HW, resp. ano, ale z toho t+2roky HW
vyuzijeme (pokud vubec rozchodime) jen ten stary HW a technologie, tak
si rikam k cemu je vlastne ta prace?

	A za druhe - to, ze nelze rikat: vsak muzete zustat u 2.2.

> Pokud nekdo chce pouzivat jen rock-stable jadra, MUSI akceptovat, ze bude
> 3 roky pouzivat jedno proverene jadro, nez mu doroste dalsi a NELZE se

	??? Uz mi zase neco nutis? Musim akorat zemrit...

> Nechapu, co je na tom porad nejasneho.

	Budoucnost a kam neustale mizi ta obrovska prace, vysledek tomu proste
neodpovida a az si to skutecne leaderi uvedomi, mozna se budeme mit
lepe...