jak prepnout ext3 na ext2 a zpatky

Robert Vojta robert na v0jta.net
Neděle Říjen 28 19:23:26 CET 2001

> Hledal jsem pul hodiny marne na internetu na redhat.com, v dokumentaci
> k rh7.2 (disk 3), google a nic konstruktivniho jsem nenasel. Jen jsem
> zjistil, ze ext3 se da na ext2 zapnout snad pomoci tune2fs -j, ale to
> mi prijde nejake jednoduche.

  www.google.com -> 'ext3 ext2 convert' -> I'm feeling happy ...

  druhy odkaz a tam to mate krasne popsane, dokonce primo vas problem i s
odpovedi.

  Kdyz mate ext3 a chcete na ext2 ...

  tune2fs -O ^has_journal /dev/hda<cislo_partisny>

  Kdyz mate ext2 a chcete na ext3 ...

  tune2fs -j /dev/hda<cislo_partisny>

  BTW kdyz vam to prijde pomoci -j moc jednoduche, jak jste si tento ukon
predstavoval?

                                                            --Robert V0jta

--
    Robert Vojta <vojta at {pharocom.net - work | v0jta.net - private}>
          GPG: ID 1024D/A0CB7953            http://www.v0jta.net/