Zkusenosti s instalaci RH 7.2 - problem s blockdevice na cdrom, nepodporuje ipchains

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Středa Říjen 31 21:02:58 CET 2001

Pavel ŠVARC wrote:

>na žádném mém CD s RH7.2 není jádro pro i586 :O)))

Souhlas, asi jsem se upsal. Je to jadro i386

>moje jádro poslušně nahodí modul dále jsem nezkoušel používám iptables

Ano, modul nabehne. Nicmene na ipchains -L  obdrzim hlasku "Not
supported by kernel". No.
Nevite nekdo, jaky byl ten trik u distribucniho jadra 2.4.3-10 ? Tam
ipchains nabehly a bezelo to jak z praku...

Kazdopadne, diky za ten mount -t, jdu to hned overit.

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz