LINUX všeobecně - delší III

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Sobota Září 1 22:00:30 CEST 2001

>  1. Tento dotaz se týká TV Tuneru s radiem (BrooktreeFusion 878). Jak
>     jsem vyčetl v konferenci, tato karta by měla fungovat. Jenže mně
>     zatím né. (VGA NVidia TNT2 Pro). Je někde nějaké howto k rozběhnutí?
>     Linux kartu najde, správně označí. Byla zde zmínka o několika
>     programech, přes které je možno TV sledovat. Který z nich mi
>     doporučíte? Bude fungovat i rádio? (teď zkouším sw xawtv)
S zadnym TV tunerem zkusenosti nemam, ale nejake navody pro zacatecniky
najdete na:
http://linux.juristic.cz/

>  2. Hledám e-mail program pro Linux. Moje požadavky...viz předchozí
>     mail. Již několik programů jsem samozřejmě prošel (Kmail jako první).
>     Proto se ptám po opravdu kvalitním emailovém programu.
>     Srovnatelným s The Bat!? Existuje vůbec pod Linuxem něco?
Me vyhovuje pine a nic me v nem nechybi :-)

>  3. Vyskytuje se někde nějaké české čtení k Squid? Popis parametrů
>     atd. Vlastně nejlepší, které jsem objevil, je přímo v conf. souboru
>     squid (angl.)
Neco najdete na:
http://hroch.zero.sk/akona/tproxy.html
http://linux.mikroservis.cz/squid.html

>  5. Zajímala by mne možnost bezdiskového počítače. Mám board schopný bootovat ze sítě, síťovku umožnující totéž.
>     Co udělat s Linuxem? Běžely by takto třeba i Windows, jak je to hw náročná na server?
Mozne to je:
http://docs.linux.cz/howto/Diskless-HOWTO.html

>  6. Emulátory. Je možné rozchodit v Linuxu účetnictví typu Stereo?
> (Zkoušel jsem vine, Dosemu, ale neuspěl jsem)
Take jsem to zkousel. Moje konfigurace byla RH7.0 + DosEmu + DR-DOS.
V cem jste mel problem?

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..