Cestina v systemu a X-Windows

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Úterý Září 4 09:58:20 CEST 2001

Dne po 3. září 2001 18:37 Ondřej Surý napsal(a):

> Kdybyste se na chvili zamyslel, tak byste prisel na to,
> ze z Xsek nemusite poustet programy jenom via nejaky
> shell, ale treba primo pres window manager a pak byste
> prisel na to, co tim puvodni pisatel myslel a mohl byste
> si odpustit tu zbytecnou poznamku o Emacs vs. Vi.

neee, to byla proste nahravka na smec. Bohuzel jsem
nepouzil diakritiku, pak by to nevyznelo jako Emacs vs vi,
protoze to "vim" je 1 osoba slovesa vedet, nikoliv editor
vi :o)

Samozrejme, ze jsem se zamyslel, proto jsem tazateli
navrhoval, at pouzije ~/.bashrc (nebo ekvivalentni pro jeho
shell), to se totiz provede vzdy pri prihlaseni uzivatele.
A to at uz na konzoli nebo pres [gkx]dm.

					Z.P.