Cestina v systemu a X-Windows, wdm a Window Maker

Radek Hnilica radek na kvark.balga.cz
Úterý Září 4 14:36:27 CEST 2001

Ondřej Surý <sury.ondrej na globe.cz> wrote:

> Plati viz vyse, ne vsechno a ne vsichni pouzivaji bash pro spousteni
> programu.  A abych odpovedel puvodnimu pisateli: Zalezi na tom jestli
> pouzivate (X|K|G)DM (tedy jakym zpusobem spustite X), jaky pouzivate window
> manager.  Pokud pouzivate startx, tak by umisteni v .xsession mohlo pomoci.
> Neco jako
> LANG=czech exec xsession
> nebo neco v tom duchu...

Vyndal jsem z /etc/environment LANG=czech a dal do .xsession
	export LANG=czech
Cestina nejala.  Pridal jsem pak do .bashrc export LANG=czech a v
bashi, tedy xtermu je LANG spravne, ale nejde psat cesky.  Zkratk to LANG
potrebuje znat system aby spravne nastavil klavesnice a fonty.

Jo jako dm pouzivam wdm, ale chci odzkouset i xdm.
jako wm pouzivam wm (tedy Window Maker).
Xy spoustim pres wdm.  Tedy pral bych si.  Ale kdyz se nabootuje system,
tak to zahlasi neco jako Starting wdm, ale nic.  Kdyz se prepnu na konzolu
cislo 7 ktera by mela byt svazana z Xy tak cerno.  Tak se tedy na prvni
konzole naloguju jako root a dam
	/etc/init.d/wdm restart
a uz to jede.  Pred tim restartem tam wdm visi, na ps ho vypise
140     0   622     1   1   0  4192 1324 select S    ?          \
0:00 /usr/bin/X11/wdm

--
Radek Hnilica <Radek at Balga dot CZ>
  will be <Radek at Hnilica dot CZ> in near future

No matter how far down the wrong road you've gone, turn back.
						Turkish proverb