korektni shutdown ATX tlačítkem

Pondělí Září 24 11:16:54 CEST 2001

Kasparek Tomas napsal:
> Dival jsem se, ale prece jen mi to nestaci. Dival jsem se do man k apmd,
> ale tam o vypinani pres tlacitko nic neni. Zkousel jsem prohledavat cz.comp.linux
> (na www.linux.cz/...), ale tam jsem nic rozumneho nenasel, na
> www.debian.cz je sice archiv konference, alle neni tam vyhledavani
> (nenasel jsem).

jde o to, ze se tlacitko nastavi jako "5sec delay" nebo tak nejak. Aby
proste poslalo Suspend a ne hned vyplo pocitac. A pak se zachyti ten suspend
signal v apmd a misto suspend se provede halt (poweroff). Bohuzel ted
pocitac je doma a uz ani presne nevim, co jsem s tim delal

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<_Anarchy_> telsa: rommable debian will be potato chips