Odinstalace Linuxu

Jakub Mahdal geoma na trz.cz
Středa Září 26 21:20:03 CEST 2001

mys a proto jsem se rozhodl Linux preinstalovat. nestastne jsem nechal v
pocitaci disk s Windows 98 a Linux se mi si obnovil, ale zmenil mi zrejme
nejakym zpusobem Boot sector a i kdyz mam nastaveno bootovani z disku kde
mam W98 nabidne mi vzdy pri startu vyber z Linuxu a Windows98. Prekopirovani
systemu na disk s W98 nepomohl. Chtel bych Linux provozovat na samostatnem
pocitaci, ale kdyz vyndam disk kde je nainstalovan Linux pocitac z disku
nenastartuje a vypise jen pocatecni pismena LI a system se kousne.
cz.comp.linux se vubec nehlasi.

> [...]
>Boot Recordu tohoto disku, pak bych zkusil toto:
>Vezmete naformatovanou disketu a zajdete s k nejblizsimu stroji, kde
>jsou stejne windows, jako ty Vase. Tam z teto diskety vyrobte tzv.
>windows systemovou disketu (nekde z Control Panelu woken   asy menu System)
>Disketu pak preneste do Vaseho stroje, nahodte boot z diskety a zadejte
>fdisk c: /mbr
>Nyni jste MBR vaseho disku prepsal a je tam jiz onen billuv zavadec,
>ktery nahodi windows .
>Ten prikaz fdisk c: /mbr si radeji overte na pokusnem stroji, uz jsem to

jeste k MV ->

Mno nicmene linuxu se i takhle nezbavite, protoze pokud chcete delat jeste
nejake upravy partisen(logickych oddilu) v win, tak pro ziskani vice mista
by jste mel odstranit linux oddily smazanim swap i extended2 partisny z
partition table v FDISKU, na jiz zminene bootovaci diskete.

Btw. Ale ja bych tohle neudelal :-) Linux je krasny.

S pozdravem
    Jakub Mahdal