skript (asi v bashi)

Robert Vojta vojta na pharocom.net
Pátek Září 28 16:48:12 CEST 2001

> Kolik berete na hodinu? Jste ochotny za mnou prijet na kraj republiky a
> vysvetlovat mi, jak se to dela?

  Kolik penez na hodinu beru je moje vec, na kraj republiky se vlacet nebudu,
ale pokud jste z okoli Brna, klidne se stavte a ja Vam to vysvetlim ... Nebo
si kupte knizku, ktera Vam ty principy a veci podobne vysvetli taky a nemusite
si nikoho platit.

> No, Vy ho asi mate, protoze jste mi poradil. Cekal jsem, ze mi tu nekdo
> vynada, ale uz me to moc nebavi, kdyz nemate chut a cas nekomu radit, tak mu
> snad aspon nemusite zneprijemnovat zivot tim, ze je vul a ze se nesnazi a...

  Ja jsem Vam poradil, napsal jsem Vam jak ziskate neco.m4 -> neco.html bez
znalosti nazvu souboru, poradil jsem Vam jak najit vsechny .m4 soubory a taky
jsem Vam poradil, jak na vsechny ty soubory aplikovat nejaky prikaz a kde
sebrat nazev souboru na ktery se prave ten prikaz aplikuje. Jediny co jsem
Vam neporadil je, jak to slozit dohromady a dal jsem Vam to za domaci ukol.
Pokud Vam ani tohle nestaci, tak nevim ... Je to docela jednoduchy puzzle.
  Na to vyse uvedene Vam muzu zase ja napsat neco ve smyslu: kdyz nemate cas
ani chut se neco ucit, tak proc zneprijemnujete zivot "stupidnima" otazkama?
Tohle nemyslim vazne, ale neco takoveho by se dalo odpovedet.

> clovek, ktery se neumi smat i kdyz mu do smichu neni, je podle me chudak

  Ja jsem nerekl, ze se neumim smat i kdyz mi do smichu neni nebo snad ano?
Ja jsem jenom napsal, ze to neni moc vtipny a ze je to spis k placi a Vami
uvedeni smajlici mi neprisli zrovna nejvhodnejsi, ale je to jenom muj nazor.

> PS na tento mail prosim nereagujte a kdyz, tak na muj mail, nechci uz
> otravovat v konferenci, stejne mi zas nekdo vynada.

  Proc by Vam nekdo vynadal? Projevte trochu snahy, ukazte co jste zkusil a
jiste se dockate pomoci, ale veci ja nemam cas, ja fakt nemam cas a pro vas
je to hracka snad ani ne.

> PPS Kolik casu Vam zabralo precist ten predchozi mail, napsat odpoved a
> preciost tento mail?

  Hodne, proto se uz nebudu trmacet na konec republiky abych Vam to vysvetlil
:-P

                                                            --Robert V0jta

--
    Robert Vojta <vojta at {pharocom.net - work | v0jta.net - private}>
          GPG: ID 1024D/A0CB7953            http://www.v0jta.net/