skript (asi v bashi)

Jarda Kosulic jarda.kosulic na centrum.cz
Čtvrtek Září 27 20:37:33 CEST 2001

>   Za domaci ukol si to spojte at si taky trochu popremyslite.

Dik za radu, ale...

>   Spis k placi nez smichu, ne? Co na tom chcete programovat? Pokud
> explicitne uvedete, ze jste se o to vubec nepokusil a hajite se tim, ze
> nemate cas, tak se asi dost tezko neco dozvite. Pokud to tak je, zaplatte
> si nekoho kdo Vam to udela.

Kolik berete na hodinu? Jste ochotny za mnou prijet na kraj republiky a
vysvetlovat mi, jak se to dela?

>   Vsichni ostatni ho maji strasne moc a urcite ho vyuzivaji na pomoc
> nekomu, kdo si neni ani schopen precist manual k bashi a jeste to
> explicitne uvede.

No, Vy ho asi mate, protoze jste mi poradil. Cekal jsem, ze mi tu nekdo
vynada, ale uz me to moc nebavi, kdyz nemate chut a cas nekomu radit, tak mu
snad aspon nemusite zneprijemnovat zivot tim, ze je vul a ze se nesnazi a...

>   Tohle je docela typicka vymluva nekoho, kdo na to cas ma, ale neni
> schopen na to prijit sam. <grin> [ pokud clovek nestiha, tak se moc
> nesmeje, za to vy jste docela vysmatej ]

clovek, ktery se neumi smat i kdyz mu do smichu neni, je podle me chudak

jarda

PS na tento mail prosim nereagujte a kdyz, tak na muj mail, nechci uz
otravovat v konferenci, stejne mi zas nekdo vynada.

PPS Kolik casu Vam zabralo precist ten predchozi mail, napsat odpoved a
preciost tento mail?
--
<web>http://www.jardik.f2s.com/</web>
<mail>jarda.kosulic na centrum.cz</mail>

<#>kdyz panbuh zdravi da i hrichy budou.</#>