Red Hat - binarni kompatibilita

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Středa Duben 3 11:07:18 CEST 2002

Dobry den

---kraceno---

> 3.1.x, ale to uvidime. Takze z tohoto pohledu se nasazeni GCC 2.96 ukazalo
> jako velmi prozirave (bez vyraznych problemu 7.0, 7.1, 7.2 a i
> nadchazejici 7.3) a rozumne rozhodnuti, ktere melo dobry dlouhodoby
> horizont (na rozdil od jasnozrivych odsouzeni, ktere zde mnohokrat [a jak
> je videt, tak zbytecne] padaly).
>
> Nasazeni GCC 3.x by take porusilo binarni kompatibilitu, takze by se
> musela zdvihnout major verze distribuce (na 8.x).

Vim, ze se to tu jednou probiralo, ale dodnes jsem tomu presne neporozumnel. Co
myslite tou binarni komaptibilitou? Muzete uvest i nejake priklady nebo odkazat
na zdroje informaci?

Pouzivam v praci RH 6.2 pro vyvoj softu a hrozim se prechodu na RH 7.2. Jsem
mucen pouzivat prekladac GCC-2.95.2/3. Znamena to snad, ze binarky prelozene na
RH6.2 nepobezi na RH7.2?

Proc vlastne RH pouziva vlastni upravy kompilatoru? V predesle debate na toto
tema se rikalo, ze zvolil cestu GCC-2.96, pro "binarni kompatibilitu" s GCC-3.x.
Ted rikate, ze by se porusila. Jak to tedy je? Vi to nekdo? Ma nekdo predstavu,
kolik prace a jake vezme preistalace vyvojarske stanice RH 6.2 -> RH 7.2?

Diky, Libor Chocholaty