RPM: syntaxe BuildPrereq

Radek Cervinka radek.cervinka na technodat.cz
Pátek Duben 5 12:43:40 CEST 2002

Nevim jestli vam to pomuze, ale co vim tak
libgds.so je client pro Interbasi/Firebird.
Podle ma stejne jmeno, aby se Interbase mohla nahradit Firebirdem.

Na pocitaci kde je server I/F nemusi podle mne byt.
Jinak http://www.ibphoenix.com/ obsahuje informace o Firebirdu.
Radek