CBQ pro urcite porty - omezeni smtp a pop3

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pondělí Duben 8 17:34:25 CEST 2002

janousek na fonet.cz (Ing. Pavel PaJaSoft Janousek) writes:

> 	V tom pripade jsem zrejme cetl spatne narky spousty uzivatelu, co
> zacali zkouset jadra rady 2.4., ECN si aktivne zapnuli a pak jim vice
> jak polovina Internetu nefungovala (neverim, ze je to diky zahazovani
> 'divnych' packetu)...

Je to diky zahazovani divnych paketu. Smerovace se do TCP nedivaji.

> 	Ja bych se spise otazal, proc neni tato technika spojena prave se
> shapingem?

TCP je komunikace konec - konec. Směrovače ani shapery se tam
nedivaji. Mohou ale treba posilat ICMP Source Quench.

Brno, Czech Republic