CBQ pro urcite porty - omezeni smtp a pop3

Úterý Duben 9 09:19:18 CEST 2002

David Rohleder wrote:

> Je to diky zahazovani divnych paketu. Smerovace se do TCP nedivaji.

	Bezne veru ne...:-) (mysleno zejmena hardwarove).

	Nicmene jsem mel za to, ze ECN je feature na urovni IP a ne az na
urovni TCP =>...

> TCP je komunikace konec - konec. Směrovače ani shapery se tam
> nedivaji. Mohou ale treba posilat ICMP Source Quench.

...=> pokud je muj predpoklad spravny, nevidim problem v tom, ze by
shaping zasahoval do teto komunikace, kdyz to stejne skryte dela.
Ostatne, ruzne moduly v jadre 2.2. a 2.4. strkaji zamerne noc i do
vyssich vrstev nez je TCP...