Rádio pro linux - jaký

radek_sedmak na eurotel.cz radek_sedmak na eurotel.cz
Úterý Duben 16 13:33:56 CEST 2002

> Hmm. Celkem uspesne jsem rozchodil AIMSLAB RadioTrack (16-bit ISA).
>  - jadro 2.4.17/18-xfs + sw fmio http://freshmeat.net/projects/fmio/
> Tak ono rozhodne neberte tak rozhodne.
>                                               Martin

No já Vám nijak neodporuju. Avšak na zprovoznění mého Typhoon
radia jsem nenašel žádný článek, nic. Jen zmínky o tom, že na
tom testovali ovladače a tudíž že to jede.

Bohužel "není" (SuSE ref. manuál, sdb, archiv konference, HOW-
-TOs) žádná dokumentace k tomu, jak se chovat k ISA kartám tohoto
typu, jak nějak rozumně zjišťovat co funguje a co ne (myšleno
testování zařízení, iniciace karty,...).

Musím říct, že už Váš předešlý odkaz mě trochu potěšil, protože
jsem ve výčtu návodů našel i jednu rádiovou kartu, jež vypadá
identicky s mou a je na PCI, třeba z toho něco bude.

Dorby den,

     ja jsem bez sebemensich problemu rozchodil asi tri typy ISA karet
protoze je to stejne vetsinou vsechno na jedno brdo....

Jen musite zakompilovat prislusny ovladac do kernelu v sekci VIDEOFORLINUX.
Myslim si ze obecne bude fungovat skoro vsechno. Pokud poskytnete vic
informaci pomohu s rozchozenim...

R.S.