RedHat 6.2 EN & P4

Pondělí Duben 22 17:28:55 CEST 2002

Mirek Petricek wrote:

> O důvod víc, proč by takový server měl být certifikovaný od RH. Jak
> pokračuje vaše hledání P4 certifikované pro jádro 2.2? :-)

	:-)... no dal jsem na (nejen) Vase rady a vyzkousel to po nejake dobe
opet na RH 7.2. Bohuzel, zase jsem se silene spalil. Pravda, mam
automaticky RAID1 a k tomu ext3, supra vecicka na file serveru, ovsem
poprve jsem nasel sitovou kartu PCI postavenou na Realtec8029, se kterou
zrejme neni schopen ne2k-pci driver vubec korektne komunikovat (jadra od
RedHatu - jak original, tak posledni update)... (uz jste nekdy videl
hlasku "eth0: mismatched read page pointers <numero> vs <numero>"?) -
napovim, nachazi se v linux/drivers/net/8390.c na radku 674. Existuje od
drahnych dob kernelu 2.2., mozna dokonce drive. Proc stroj, ktery ji mel
ve strevech nekolik let a bezel na 2.2. jadre v zivote nevypsal problem
a stroj, ktery jsem prave vyplodil shebne skoro porad? Nejlepe je ping
-fn <strop> - tolik corrupted packetu jste zrejme v zivote nevidel...
(60%)...:-((((

> Taky to může být naopak. Vy můžete mít prostě smůlu. Server s
> trojciferným uptimem sice v současné době nemám, ale jedině z toho
> důvodu, že se snažím dodržovat oficiální updaty a pokud se objeví
> v provozovaných komponentách oprava, která by se mě jen vzdáleně
> mohla týkat, tak prostě naplánuji downtime. Zatím se mi to vyplácí.

	??? Jiz nekolik let jsem nezaznamenal tak zavazny problem, abych kvuli
tomu musel vyhlasit dopredu downtime. Ceho se to tykalo, vypadek v
radove desitkach sekund neni tragicky a stroje 99.999% negarantuju...:-)

> Například Samba. Provozuji několik fileserverů v heterogenních Windows
> sítích. Nová release se objevuje každý půlrok a vždycky se najde důvod,
> proč aktualizovat. Jak kvůli bugfixům, tak kvůli featurám.

	A jak to souvisi s distribuci?

> Taky PHP. Webmasteři jsou zpravidla velice vnímaví. Pokud se dovtípí,
> že v novém desetinkovém updatu PHPčka nějaká nová funkce, můžete vzít
> jed na to, že zrovna ona jim v mé instalaci bude chybět :)

	Ano, tady to chapu vice, nicmene stale prece neni problem si to
prelozit... - nebo vyrobit ze vzoroveho spec souboru RPM. Porad to neni
duvod aktualizovat distribuci...